Zaposlenici u obrtu, građevinarstvu i industriji čine velike zahtjeve za njihovom radnom odjećom. Prema izvještaju, MASCOT čini razliku tako što obraća pozornost na visoke zahtjeve korisnika radne odjeće. Istina o radnoj metodi tvrtke i sloganu “Testirano za posao”, proizvodi su uvijek razvijeni za ciljne skupine: »Ova metodologija osigurava da se MASCOT-ova odjeća za radno mjesto proaktivno susreće i premašuje potrebe kupaca u smislu potrebnih značajki, funkcionalno i estetski , što je rezultiralo visokim zadovoljstvom kupaca “, kaže analiza Frost & Sullivan.
Zajedno s ostalim članovima uprave, direktor tvrtke MASCOT, Michael Grosbøl, otišao je u London kako bi dobio nagradu. On objašnjava zašto je posebno zadovoljan primanjem nagrade koja poboljšava kvalitetu proizvoda i inovaciju proizvoda. »Industrija odjeće sastoji se od mnogih proizvođača i dobavljača radne odjeće, a natjecanje je duboko. Stoga je čast da Frost & Sullivan naglašava MASCOT kao najbolju svjetsku ponudu ciljanoj skupini za isporuku kvalitetnih i budućih proizvoda. Ja ga vidim kao pečat odobrenja MASCOT-ovog fokusa za proizvodnju najboljih ali ne i najjeftinijih proizvoda. Radna odjeća koja dugo traje i koja se na svaki način izvodi i prilagođava svakodnevnom životu kupaca, daje našim klijentima vrijednost – kratkoročno i dugoročno – kaže Michael Grosbøl. Dodaje da je nagrada također prepoznala način na koji MASCOT razvija proizvode s mantrom »Ne slijedimo trend, mi ga stvaramo«.
Visoka kvaliteta proizvoda osigurava se kroz program tvrtke TESTED TO WORK, gdje su proizvodi prošli temeljitu kontrolu kvalitete prije, tijekom i nakon proizvodnje. Velika većina MASCOT proizvoda proizvedena je u vlastitim tvornicama certificiranih tvrtki u Vijetnamu i Laosu. U MASCOT-ovoj tvornici Vijetnama samo 70 ljudi zaposleno je isključivo radi provjere kakvoće proizvoda. Osim pozitivnog utjecaja na kvalitetu proizvoda, MASCOT-ove tvornice također pružaju kupcima priliku za odabir proizvoda proizvedenih u tvornicama s dokumentiranom društveno odgovornom proizvodnjom.
»Beskompromisni stav prema kvaliteti MASCOT-a povezan je sa svojom strateškom odlukom da isporučuju najbolje radne odjeće nego i najbolja rješenja za radnu odjeću koja olakšava pronalaženje i kupnju pravih proizvoda – i za distributere i krajnje korisnike« Frost & Sullivan navodi u izvješću. Prema Frost & Sullivanu to je faktor uspjeha u industriji, servisna rješenja, učinkovita logistika i pouzdanost isporuke su jednako važni za kupce. U ovom području, MASCOT je također među vodećim tvrtkama u industriji odjeće s nagrađenim e-commerce rješenjima za distributere i krajnje korisnike.
MASCOT je uvjerljiv u svim područjima
Temelj za odabir MASCOT-a bio je sveobuhvatno izvješće Frost & Sullivan o europskom tržištu rada i uz analizu najrelevantnijih proizvođača od 360 stupnjeva. U svakom aspektu analize, MASCOT je bio uvjerljiv u industriji, ne samo zahvaljujući »snažnom fokusu na kvalitetu, dizajn i rješenja koja su orijentirana na kupce«. Michael Grosbøl obećava da u budućnosti možete imati visoka očekivanja od MASCOT-a: »Čast nam je što primamo tako časnu nagradu. Ali to nas ne usporava. Naprotiv, s entuzijazmom ćemo nastaviti u istom strateškom smjeru i pokušati proširiti naše vodstvo stvaranjem rješenja za radna odijela koja pružaju korist našim klijentima kvalitetom, investicijama i inovacijama.